Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevim, kdy jste zde byl, ale Cina je stale takova :-).

1 0
možnosti
Foto

Moc jsem to nepochopila. Někdo se vydává za dítě, nebo to dítě ve čtyřech letech fotí (nic divného) a píše článek na blog (dost divné)? Nebo zkrátka nafotí a to pak maminka vezme a udělá si z toho článek - komentáře k fotkám? :-) Nevyznám se a zajímalo by mě to. :-)

1 0
možnosti

Děcko fotí (líbí se nám její úhel pohledu:-)) a maminka pak z toho udělá jakýsi příběh ve formě komentáře k fotkám. Toť vše.:-)

2 0
možnosti

Měl jsem to štěstí, že stejná místa jsem absolvoval taky. (Opravdu doporučuji všem - úchvatné) ! Pokud je Berta skutečná a má 4 roky - ten foťák považuji za nápad výtečný ! Jde mi o to, že se svými malými dcerami jsem též cosi objel - Zkušenost - Ony si to v dospělosti ani nepamatují ! Fotografka tedy bude mít důkaz - Jasný ! :-)

2 0
možnosti

Ano, Berta je skutečně skutečná.:-) My máme rádi její pohled na svět. Zvlášť některé detaily jsou úsměvné. Ty zas někdy příště. Uvidíme, co na své fotky bude říkat za dvacet let ;-).

2 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1017x
Střípky ze života české rodiny, která se rozhodla prožít kus života v Číně. Více o nás na www.laoma.cz.

Seznam rubrik