Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J65a12r39a 70R52a34n89k

24. 8. 2015 18:17

:-)R^hezke, ja zazila Rangun v roce 2002 trochu jinak, na letisti hodinova fronta, i kdyz nas bylo asi 40 cizincu, vysoke "country" za nimiz sedeli letistni "customs", mela jsem tak akorat bradu u hrany a dival se na mne pekne z vysoka, ale celkem klidne se zeptal, jestli mam "darek" z Lonely planet" jsem vedela, ze je to normalni a tak jsem v ruce zdimala 10$, jen jsem koukla na kamaradku u vedlejsiho vysokeho stolu, ta se otacela po vsech rozich na kamery.....na konec to vse dobre dopadlo a uzily jsme si mesic pobytu a trekking.

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1017x
Střípky ze života české rodiny, která se rozhodla prožít kus života v Číně. Více o nás na www.laoma.cz.

Seznam rubrik